Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Ja, han der Seyi (Olofinjana) har vært god. Men du vet; når en prøver en 15-20 mann – slik Brann har gjort, må en jo lykkes med noen.

Ivar Morten Normark.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: Royal League program- her!...
Forfatter: pekk 
Dato:   01.11.2004 15:32

Så bra ut dette programmet. Første kamp hjemme som vi ønsket oss, to hjemmekamper før jul... Gjør vi det bra de første kampene her kan det bli bra med bergensere i Malmö lørdagen den 12. februar. Odense er forøvrig også lørdagskamp, så rydd plass i kjølen for deilig rød pølse.



Melding redigert (01.11.2004 15:35)

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 12:16 
 Re: Royal League program  ny
BigHansa 01.11.2004 12:24 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 13:45 
 Re: Royal League program  ny
posemedsnopi 01.11.2004 14:12 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:25 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 14:30 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:48 
 Re: Royal League program- her!  ny
posemedsnopi 01.11.2004 15:19 
 Eller her!  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:29 
 Re: Eller her!  ny
den12mann 01.11.2004 15:35 
 Re: Royal League program- her!...  ny
pekk 01.11.2004 15:32 
 Re: Royal League program- her!...  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:45 
 Re: Royal League program  ny
pekk 01.11.2004 15:21 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 15:27 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 13:47 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 13:58 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1204 på nett

Deutsch | English

fremover »