Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Skal du kjøpe Brann må du være økonomisk og mental sadomachosist. Jeg er ingen av delene.

Øystein Stray Spetalen om oppkjøpsryktene i 2002.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Eller her!
Forfatter: Ken Hasle 
Dato:   01.11.2004 15:29

11.11 Rosenborg-Djurgården Malmø-Odense Brøndby-Tromsø
Esbjerg-Vålerenga Brann-Halmstad Gøteborg-København

20.11 Vålerenga-Rosenborg Halmstad-Malmø Tromsø-Gøteborg
05.12 Djurgården-Esbjerg Odense-Brann København-Brøndby

02.12 Esbjerg-Rosenborg Brann-Malmø Brøndby-Gøteborg
Djurgården-Vålerenga Odense-Halmstad Tromsø-København

12.02 Vålerenga-Djurgården Halmstad-Odense København-Tromsø
Rosenborg-Esbjerg Malmø-Brann Gøteborg-Brøndby

17.02 Rosenborg-Vålerenga*) Brann-Odense Brøndby-København
Esbjerg-Djurgården Malmø-Halmstad Gøteborg-Tromsø
*) om Rosenborg deltar i UEFA-cup, spilles Rosenborg-Vålerenga 20.02

24.02 Djurgården-Rosenborg*) Halmstad-Brann København-Gøteborg
Vålerenga-Esbjerg Odense-Malmø Tromsø-Brøndby
*) om Rosenborg deltar i UEFA-cup, spilles Djurgården-Rosenborg 27.02

De to beste lagene fra hver pulje i grunnspillet går videre til mellomspillet i Royal League. Kampdatoer i mellomspillet: 03.03, 10.03, 17.03, 14.04, 28.04, og 12.05. 2005. Finalen spilles torsdag 26.05.2005.

Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 12:16 
 Re: Royal League program  ny
BigHansa 01.11.2004 12:24 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 13:45 
 Re: Royal League program  ny
posemedsnopi 01.11.2004 14:12 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:25 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 14:30 
 Re: Royal League program  ny
Drici 01.11.2004 14:48 
 Re: Royal League program- her!  ny
posemedsnopi 01.11.2004 15:19 
 Eller her!  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:29 
 Re: Eller her!  ny
den12mann 01.11.2004 15:35 
 Re: Royal League program- her!...  ny
pekk 01.11.2004 15:32 
 Re: Royal League program- her!...  ny
Ken Hasle 01.11.2004 15:45 
 Re: Royal League program  ny
pekk 01.11.2004 15:21 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 15:27 
 Re: Royal League program  ny
Mynock 01.11.2004 13:47 
 Re: Royal League program  ny
SveinDale 01.11.2004 13:58 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1204 på nett

Deutsch | English

fremover »