|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: Ken Hasle
Dato: 01.11.2004 10:50
Skal ikke se vekk fra at Per Ove ligger i samme busken som Rosenborg og lurer.....En liten leirskole, om man kan kalle det det.
Ellers har jeg tro på at Per Ove og Mjelde vet hvem som trengs i stallen frem mot neste sesong....Husk at de skal passe inn i felleskapet også...
Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......
|
|
|
naitsirk |
01.11.2004 08:48 |
|
BigHansa |
01.11.2004 09:05 |
|
Koffe |
01.11.2004 10:48 |
|
Ken Hasle |
01.11.2004 10:50 |
|
SveinDale |
01.11.2004 10:53 |
|
|