Forfatter: Koffe
Dato: 01.11.2004 10:48
Synes Brann ihvertfall bør ligge blant de fremste når det gjelder å sikre seg underskriften hans. Brann hadde fått et av landets største talenter samtidig som de hadde forsterket laget med en meget god spiller med tanke på Europacup neste år. Det må vvel være et stort pluss når han skal vurdere klubb, at Brann skal spille i europa neste år.
Ser gjerne frem til Ødergård, Grindheim, Aas og kanskje Stadheim i Brann neste år.
Norgesmestre 2004 - BRANN!!!!!!! :D
_________________________
Vi e berømte Brann fra Bergen
|
|