Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Vi kan ikke la klubben prostituere seg for en så billig penge.

Hørt på styremøte i 99 angående aksje-eminsjon.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: Toppen av patetisk syting....
Forfatter: Ken Hasle 
Dato:   30.10.2004 17:01

Den enkleste måten er faktisk bare å tilføre ordet "lettøl" , så er det lovlig tror jeg.

Og de som assosierte det med brus før, vil ihvertfall asossiere det med øl fra nå av...

Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Toppen av patetisk syting.  ny
Ken Hasle 30.10.2004 09:20 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Markopeter 30.10.2004 10:07 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Desperado 30.10.2004 11:34 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 14:54 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Ken Hasle 30.10.2004 15:02 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 16:13 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
mokkolotivet 30.10.2004 16:40 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Ken Hasle 30.10.2004 17:01 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
SveinDale 30.10.2004 17:49 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 21:12 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
SveinDale 30.10.2004 21:59 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1203 på nett

Deutsch | English

fremover »