Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Viss målet skal sammenliknast med noko, blir det då Ingolf Kvamme steig til værs og redda fjerdeplassen for Råthålo Sykkel A/S i bedriftsmeisterskapen på Salhus.

Erlend Hanstveit etter seiersmålet mot Moss i 2002.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: Toppen av patetisk syting....
Forfatter: GhostDog 
Dato:   30.10.2004 16:13

Kreativiteten kan være så stor som den bare vil, men la nå Ringnes få smake sin egen "kreative konkurransevridene" sutring til myndighetene. Det er andre bryggerier som har reklame på drakter UTEN at Ringnes har tatt dette opp med myndighetene.
Hansa Borg sliter økonomisk så vær litt patrioter og støtt opp om det "nesten-lokale" bryggeriet - før de blir spist opp av Ringnes el. en annen utenombys bedrift..

Ser ikke frem til at Hansas øl skal bli brygget på gjelleråsen sammen med det skvipet de kaller øl.. Ringnes - pfhøøy!

---A beer a day keeps the doctor away!---

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Toppen av patetisk syting.  ny
Ken Hasle 30.10.2004 09:20 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Markopeter 30.10.2004 10:07 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Desperado 30.10.2004 11:34 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 14:54 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Ken Hasle 30.10.2004 15:02 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 16:13 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
mokkolotivet 30.10.2004 16:40 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
Ken Hasle 30.10.2004 17:01 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
SveinDale 30.10.2004 17:49 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
GhostDog 30.10.2004 21:12 
 Re: Toppen av patetisk syting....  ny
SveinDale 30.10.2004 21:59 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1203 på nett

Deutsch | English

fremover »