|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: GhostDog
Dato: 30.10.2004 16:13
Kreativiteten kan være så stor som den bare vil, men la nå Ringnes få smake sin egen "kreative konkurransevridene" sutring til myndighetene. Det er andre bryggerier som har reklame på drakter UTEN at Ringnes har tatt dette opp med myndighetene.
Hansa Borg sliter økonomisk så vær litt patrioter og støtt opp om det "nesten-lokale" bryggeriet - før de blir spist opp av Ringnes el. en annen utenombys bedrift..
Ser ikke frem til at Hansas øl skal bli brygget på gjelleråsen sammen med det skvipet de kaller øl.. Ringnes - pfhøøy!
---A beer a day keeps the doctor away!---
|
|
|
Ken Hasle |
30.10.2004 09:20 |
|
Markopeter |
30.10.2004 10:07 |
|
Desperado |
30.10.2004 11:34 |
|
GhostDog |
30.10.2004 14:54 |
|
Ken Hasle |
30.10.2004 15:02 |
|
Re: Toppen av patetisk syting.... ny |
|
GhostDog |
30.10.2004 16:13 |
|
mokkolotivet |
30.10.2004 16:40 |
|
Ken Hasle |
30.10.2004 17:01 |
|
SveinDale |
30.10.2004 17:49 |
|
GhostDog |
30.10.2004 21:12 |
|
SveinDale |
30.10.2004 21:59 |
|
|