Forfatter: Elsker Brann
Dato: 29.10.2004 23:59
uff uff uff...lenge siden jeg har vært SÅ nervøs asså.. skal spille sluttspillet i brann cup i morra, d kan jo gå rett vest, fordi jeg tenker på brann kampen 24/7..men uansett, ønsk meg lykke til i morra :=)
og lykke til brann..krysser fingrer for dokkar..
Alt for Brann!! Brann i mitt hjerte!!
|
|