Forfatter: mokkolotivet
Dato: 29.10.2004 23:15
Tenkte på akkurat det samme, håper ihvertfall det ikke blir en formsvak Ystaas. Jeg har ikke noe i mot ham, men i den formen han er, bør han ikke få spille.
Men jeg har lurt på om Thomas Lund kanskje skal innpå i sin siste seriekamp for Brann. Riktignok er det flere kamper denne sesongen han kan få muligheten til å spille, men kan hande han spiller i morgen.
Og dersom Kvisvik har hatt en dårlig treningsuke, og som vi vet er Lillestrøm et lag som ikke innbyr til penspill, så at han får rom på venstrekant er vel usannsynlig, så det kan hende Erlend Storesund kommer inn her.
Så benytter kanskje Mjelden seg av denne "Walde-starter-kamper-vi-vinner" greia han har snakket om. Nemlig at Brann vinner alle kampene han har startet i. Så hvem vet; Walde og Storesund på hver sin kant?
HEIA BRANN!
|
|