|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: Ken Hasle
Dato: 27.10.2004 13:51
Synes ikke Kah er noe alternativ.....da holder jeg heller en knapp på Ishizaki, selv om kunnskapene min om ham er minimale.
Hadde vært stort å få Olof til Ullevål og se ham få kongepokal.
Han er en stor mann og fotballspiller og måtte vi mer enn gjerne se ham igjen i den røde drakten, om jeg så må vente 10 år...
Tabloid........det ligner litt på mongoloid.....tenk litt på den......
|
|
|
GhostDog |
27.10.2004 13:41 |
|
Re: Det løsner for Olof. ny |
|
Ken Hasle |
27.10.2004 13:51 |
|
Øivind T |
27.10.2004 13:53 |
|
GhostDog |
27.10.2004 14:19 |
|
brann |
29.10.2004 16:11 |
|
Per Hilmar Nybø |
27.10.2004 15:53 |
|
branntilegdør |
27.10.2004 20:19 |
|
BigHansa |
27.10.2004 21:54 |
|
Koffe |
27.10.2004 21:59 |
|
Per |
28.10.2004 00:31 |
|
|