Forfatter: GhostDog
Dato: 27.10.2004 13:41
Leser at pressen og fansen til Wolves har endelig fått øynene opp for vår høyst savnede Olof. Flott at han endelig begynner å blomstre i sin nye klubb, hadde vært "yfseleg morro" om han kunne komme til Ulevoll og motta kongepokal og en bronsemedalje i serien, det unner jeg ham virkelig.
Hva med å hente inn Pa-Modou Kah som en offansiv midtbanespiller? Vi har jo to defansive midtbanespillere og kunne gjerne ha trengt en med andre egenskaper i tillegg? - jada, vet vi har Miller men Pa-Modou Kah er en annen type spiller enn ham.
---A beer a day keeps the doctor away!---
|
|