Forfatter: kvaks
Dato: 31.10.2004 01:53
Ikke for å være en gledesdreper i disse medaljetider, men vi må ikke glemme at denne sesongen langt fra har vært fantastisk. Den har vært "grei nok". Brann har vel egentlig bare spilt to skikkelig gode seriekamper, men har dratt i land en rekke knepne seiere (en god egenskap det, for all del), og har i tillegg et par pinlige nederlag.
Uansett, en ting må vi være enig i: Dette laget har et mye større potensiale enn hva de har fått ut i år. Målet for neste år bør være klinkende klart: GULL!
|
|