Forfatter: Optimisten
Dato: 31.10.2004 00:44
Mokkolotivet skrev:
>Ja, og har noen sett VG-børsen?
>Winters på førsteplass og Soma på andreplass.
>Winters og Kvisvik har begge 13 seriemål i år, 5 assist hver.
>Brann tok bronse, neste helg tar de gull i cupen, og Royal Leaue er nå et >faktum. Ja dere, det er lenge siden sist det var så artig å heie på Brann!
>Gratulerer folkens, og takk til Mjelde og spillerne!
>HEIA BRANN!
Jeg ønsker virkelig Soma som kaptein neste år.
Mjelde uttaler i nettavisen:
(http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article296560.ece)
"Soma svikter aldri. Ifølge trener Mons Ivar Mjelde har det gått veldig, veldig bra for den tidligere West Ham-spilleren denne sesongen. Soma har nemlig en styrke som få andre spillere i Norge har:
Han spiller nemlig ikke en eneste dårlig fotballkamp"
Sitat Soma i samme artikkel :
" Det er på ingen måte noen nedtur å spille for Brann. De har de beste supporterne i landet, og klubben er i ferd med å bygge seg veldig opp, og går i riktig retning"
Den eneste rette måten å vise at Soma er uvurderlig høyt ønsket i Bergen i mange år fremover, er å krone han til kaptein for Sk Brann i 2005 og fremover.
Soma har hatt en kjempesesong, og topper de fleste av landets spillerbørser.
Han har den nødvendige autoritet i spillergruppen til å ta kapteinrollen på strak arm.
|
|