Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· royal league NY!
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Robbie gets national recognition - Brann set for cup final! - Sæternes signs for Brann - Transfer round-up - Some stay, some come

[ English Section ]
Sitatet
- Han er vel stort sett den eneste bergenseren jeg vet om som ikke er brautende.

Egil «Drillo» Olsen om kollega Espen Steffensen.
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: Gratulerer Venner!!!
Forfatter: pekk 
Dato:   30.10.2004 21:29

Halmstad, Odense og Malmø, dere som kjenner svensk og dansk fotball, hva kan man si om denne motstanden? Det høres jo litt skummelt ut. Jeg vet lite om de men så at Malmø hadde 20000 i snitt i år og at Markus Rosenberg gra Halmstad ble toppscorer. På TV2 viste de nettopp en fin banestorming etter at Malmø sikret mesterskapet.

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 Gratulerer Venner!!!  ny
BigHansa 30.10.2004 19:57 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
pekk 30.10.2004 20:13 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Per 30.10.2004 20:37 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
posemedsnopi 30.10.2004 20:47 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Shamrock 30.10.2004 20:54 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Santire 30.10.2004 20:52 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Ken Hasle 30.10.2004 21:01 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
GhostDog 30.10.2004 21:08 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
pekk 30.10.2004 21:29 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Hanzy 30.10.2004 22:17 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
mokkolotivet 30.10.2004 22:10 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
posemedsnopi 30.10.2004 22:48 
 Soma som kaptein.  ny
Optimisten 31.10.2004 00:44 
 Re: Soma som kaptein.  ny
branntilegdør 31.10.2004 14:59 
 Re: Soma som kaptein.  ny
Koffe 01.11.2004 10:57 
 Re: Soma som kaptein.  ny
SveinDale 01.11.2004 10:58 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Mynock 31.10.2004 14:38 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
erlend 31.10.2004 15:23 
 Re: Gratulerer Venner!!!  ny
Harg 01.11.2004 10:00 
 Re: Gratulerer Brann!!!  ny
Koffe 01.11.2004 11:03 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2004
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1201 på nett

Deutsch | English

fremover »