|
|
[ Brann | Off Topic | hjelp ] |
|
Forfatter: tina
Dato: 30.10.2004 14:17
hvor i alle dager har det blitt av erlend storesund i det siste? håper han får prøve seg mer på A laget neste år enn han har gjort dette året...
gratulerer til brann med en god sesong i 2004. Neste år blir nok minst like bra!
**Erlend Storesund**
|
|
|
|