Forfatter: Yngve
Dato: 17.04.2005 23:21
Gunn Tveit vart nok rundt lurt nokre gonger i dag, og eine gongen fekk det alvorlege konsekvensar (1-0). Men eg vil no påstå det at Andresen ikkje gjer ein fantastisk kamp heller, eg føler at han vart heilt usynleg. Så me kan klage like mykje på det. Kan og klage på langpassningsspelet til Brann, ufatteleg lite konstruktivt, nett som standardtaktikken til Mjelde: Nermar det seg kampslutt, så trekk ned laget, same kva. Det føler eg vert litt feil.
Er og einig med dei som ikkje var imponert over knudsen i dag, føler at Miller kanskje kunne fått prøvd seg ein heil omgang om ikkje anna, snart.
For å vende tilbakar til Gunn Tveit, om eg ikkje hugsar heilt feil så byrja han kariera si som høgreback for Brann, men fekk ikkje noko skikkeleg gjennombrot før han vart dytta fram på høgrekant. Stemmer ikkje dette? Han spela vel kant mot OB og der syntest eg at han gjorde ein god kamp.
Kan ørn bjørn 2 vere så dårleg at han ikkje er noko alternativ?
Brann står når de andre faller!
|
|