Tilbake til hovedsiden
Nyheter
· hovedsiden
· mediablikket
· nyhetsarkiv
· overganger NY!
· feeds [+]
· spillerkabalen
· debatt [+]
Brann-snakk
Off Topic
Sesongen
· kampfakta & terminliste
· tabellen
· royal league
· statistikk [+]
· månedens spiller
· brann 2
· tidligere sesonger
Klubben
· klubbfakta
· historien
· spillerne [+]
· brann stadion
· samlestats
Supporter
· billetter & info
· brannquiz
· mailinglister
· nystemten
Spesial
· tabelltipping
· bakgrunner
· bilder
· lenker
· visste du...
News in English
Aalesund 1 Brann 3 - Exit Royal League - Brann share points with Tromsø - Vålerenga 2 Brann 1 - Brann 2 - Molde 0

[ English Section ]
Sitatet
- – Jeg kan si «hallo» og «goodbye». – Goodbye er engelsk. – Ok, jeg kan si «hallo».

Robbie Winters om sine norsk-kunnskaper.

» Flere sitater
RSS Feed

 
  [ Brann | Off Topic | hjelp ]
 Nytt tema  |  Diskusjonsforside  |  Gå til tema  |  Søk  |  Logg Inn/Registrering   Forrige melding  |  Neste melding 
 Re: CATO GUNTVEIT!
Forfatter: Yngve 
Dato:   17.04.2005 23:21

Gunn Tveit vart nok rundt lurt nokre gonger i dag, og eine gongen fekk det alvorlege konsekvensar (1-0). Men eg vil no påstå det at Andresen ikkje gjer ein fantastisk kamp heller, eg føler at han vart heilt usynleg. Så me kan klage like mykje på det. Kan og klage på langpassningsspelet til Brann, ufatteleg lite konstruktivt, nett som standardtaktikken til Mjelde: Nermar det seg kampslutt, så trekk ned laget, same kva. Det føler eg vert litt feil.

Er og einig med dei som ikkje var imponert over knudsen i dag, føler at Miller kanskje kunne fått prøvd seg ein heil omgang om ikkje anna, snart.

For å vende tilbakar til Gunn Tveit, om eg ikkje hugsar heilt feil så byrja han kariera si som høgreback for Brann, men fekk ikkje noko skikkeleg gjennombrot før han vart dytta fram på høgrekant. Stemmer ikkje dette? Han spela vel kant mot OB og der syntest eg at han gjorde ein god kamp.

Kan ørn bjørn 2 vere så dårleg at han ikkje er noko alternativ?

Brann står når de andre faller!

 Svar på denne meldingen  |  Forum liste  |  Flat visning   Nyere tema  |  Eldre tema 

 Tema Forfatter  Dato
 CATO GUNTVEIT!  ny
Bedshaped_ 17.04.2005 22:05 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Buck 17.04.2005 22:10 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
bitta 17.04.2005 22:18 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Langhår 17.04.2005 22:25 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
pekk 17.04.2005 22:39 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
TifoBrann 17.04.2005 23:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Yngve 17.04.2005 23:21 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
posemedsnopi 18.04.2005 00:03 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Richard 18.04.2005 02:42 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 11:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 11:28 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Straume 18.04.2005 15:21 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 18:23 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Soma-digger! 18.04.2005 16:41 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 18:33 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 19:07 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
naitsirk 18.04.2005 18:39 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Bolsen 18.04.2005 18:53 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
Willy Wonka 18.04.2005 19:11 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
BigHansa 18.04.2005 19:23 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
harald_ha 18.04.2005 19:57 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
jako 18.04.2005 21:12 
 Re: CATO GUNTVEIT!  ny
GhostDog 18.04.2005 22:47 


 Forum liste  |  » Registrer deg her « 
 Logg Inn
 Brukernavn:
 Passord:
 Husk meg:
   
 Glemt passord?
Skriv inn brukernavn eller e-postadresse og du vil motta et nytt passord.

« bakover

^ til toppen ^

© skbrann.org 2001-2005
100% uoffisiell - 100% uavhengig - 100% brann
Om nettstedet og kontaktinfo
Dag nummer 1371 på nett

Hovedsiden | English

fremover »