Forfatter: TifoBrann
Dato: 15.04.2005 17:31
det dumme e at vi har to bortekamper, og så vitt eg husker så er ikke vi kjent for noe borte form....
Men la oss håpe dette snur og at vi kan banke VIF i begge kampene...
(Tviler vi blir så mange i Oslo i 2 kampen)
Brann e bra, men Brann og tifo e perfekt!
|
|